Nasz zespól łączy pasja, którą jest naszą praca.
Nasza stała kadra to odpowiednio wykształceni, kreatywni i życzliwi specialiści, którzy zapewniają dzieciom poczucie akceptacji, wzajemnego szacunku i zaufania. Przy współpracy ze środowiskiem rodzinnym, tworzymy dla naszych podopiecznych miejsce, w którym mają możliwość wszechstronnego rozwoju.

Agnieszka Gapińska – dyrektor administracyjny i pedagogiczny.
Funkcję dyrektora pełni od początku istnienia przedszkola jednak w swojej codziennej pracy woli być pedagogiem i terapeutą. Na co dzień poza przedszkolem jest terapeutą w kilku przedszkolach w Poznaniu oraz w szkole specjalnej.
Pełni funkcję wiceprezesa w ‘Fundacji Na Niebiesko’, pracującej na rzecz dzieci
z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz działa w Stowarzyszeniu ‘Trwanie’ na rzecz dzieci niepełnosprawnych. Nauczyciel dyplomowany.
Jej kwalifikacje, to:
– pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
– logopeda oraz neurologopeda
– nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz kształcenia wczesnoszkolnego (zintegrowanego)
– trener umiejętności społecznych
– dietetyk
– dogoterapeuta.
W trakcie realizacji kolejnych specjalizacji.
Ukończyła ponad 100 kursów poszerzających umiejętności w zakresie pracy z dziećmi.

 

Przykładowe kursy i szkolenia:
1. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I i II stopień  prow.prof. M.Bogdanowicz.
2. Praca z dziećmi dyslektycznymi metodą P. Dennisona
3. Diagnozowanie i praca z dzieckiem nadpobudliwym (ADHD).
4. Makaton – Program Rozwoju Komunikacji PRKM.
5. Podstawy integracji sensorycznej.
6. Analiza rysunków dzieci i dorosłych.
7. Zabawy sensoryczne.
8. Zastosowanie metody Castillo Moralesa.
9. Wykorzystanie diagnozy neuropsychologicznej w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością.
10. Dziecięcy masaż Shantala.
11. Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej.
12. Kreatywni interaktywnie. Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji   przedszkolnej.
13. System edukacji przez ruch D. Dziamskiej.
14. Możliwości zastosowania treningu uwagi słuchowej metodą A.Tomatisa w terapii i wsparciu rozwoju dzieci.
15. Dziecko z autyzmem w przedszkolu.
16. Terapia integracji sensorycznej i usprawnianie zmysłów dziecka z zaburzeniami mowy.
17. Opóźniony rozwój mowy – wielopłaszczyznowe podejście do terapii dziecka.
18. Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci
z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
19. Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
20. Terapia Neurotaktylna Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej.
21. Arteterapia – twórcza integracja / moduł muzyczny, teatralny, taneczny.
22. Rozwój biologiczny, poznawczy i emocjonalny dzieci w świetle nowej podstawy programowej.
23. Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka / uprawnienia do wykorzystywania testu KOLD.
24. Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych zewnątrz- i wewnątrzustnych  w terapii logopedycznej.
25. Przygotowanie dzieci w  wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania.
26. Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii.
27. Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów – prof.UŚ dr hab.Danuta Pluta-Wojciechowska.
28. Hortiterapia.
29. Modyfikowanie zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum.
30. Autyzm a niepełnosprawność intelektualna.
31. Wybiórczość pokarmowa – przyczyny, objawy, występowanie.
32. TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym.
33. Metoda projektów badawczych w przedszkolu.
34. Założenia Planu Daltońskiego w pracy z dzieckiem.
35. Pedagogika Montessori.
36. Usprawnienie motoryki małej – ćwiczenia ręki.
37. Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie.
38. Terapia przez zabawę.
39. Ryzyko dysleksji u przedszkolaka. Profilaktyka, diagnoza i działanie.
40. Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno -Terapeutycznych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
41. Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z zespołem Aspergera.
42. Elementy arteterapii w zajęciach z psem dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną.
43. Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami w rozwoju za pomocą VB-MAPP oraz innych narzędzi.

Pani Magdalena
Specjalista w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, nauczyciel wychowania przedszkolnego,
nauczyciel języka angielskiego. W pracy z dzieckiem wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę, poszerza swoje kompetecje.
Ukończyła wiele kursów i szkoleń adekwatnych do zajmowanego stanowiska, n.p.:
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie.
– Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej.
– Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji przedszkolnej.
– Diagnoza pedagogiczna w przedszkolu.
– Wychowanie przez sztukę.
– Motywacja w nauczaniu języka angielskiego.
– Zabawy ruchowe w przygotowaniu do nauki języka angielskiego.
– Rozwój psychiczny i emocjonalny dziecka.
– Arteterapia.
– Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne.
Dziecięca matematyka wg prof.Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej.
– Obniżamy poziom agresji w grupie dzieci.
– Muzykoterapia w przedszkolu.
– Warsztaty muzyczne aktywnego słuchania muzyki opracowanej metodą Batii Strauss.
– Układy choreograficzne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
– Model Mobilnej Rekreacji Muzycznej.
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie – prof.Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
– Język angielski w edukacji przedszkolnej.
– Techniki nauczania języków obcych dla dzieci w wieku 3-10 lat.
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu.
– Wstęp do terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z zaburzeniem rozwojowym.
– Kurs kwalifikacyjny dla kandydatów na Animatora Czasu Wolnego.
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym.
– Wybór terapii oraz ścieżki edukacji  – dziecko w wieku przedszkolnym.
– Czy to autyzm?

Pani Monika
Nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz specjalista w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta behawioralny, pedagog specjalny. 
Pełniąc funkcję wychowawcy i terapeuty ciągle się szkoli, co daje wiele pozytywnego Jej podopiecznym.
Ukończyła m.in. szkolenia:
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu.
– Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności.
– Dziecko nadpobudliwe ruchowo.
– Animator zabaw.
– Neurodydaktyka – nauczanie przyjazne mózgowi.
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.
– Uczeń z trudnymi zachowaniami.
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Pani Magdalena

Uwielbiana przez dzieci nauczycielka zajęć ruchowych – gimnastyki korekcyjnej z elementami jogi dla dzieci.
Poza uzyskanymi kwalifikacjami zawodowymi doskonali swoje kompetencję na szkoleniach, m.in.:
– Praca z uczniem zdolnym.
– Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole.
– Współpraca z rodzicami.
– Podstawy jogi dla dzieci.
– Zabawy z chustą KLANZA.
– Profilaktyka wad postawy i kształtowanie zachowań prozdrowotnych wśród dzieci.
– Podróże do krainy łagodności – proste techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi.
– Praca z dzieckiem nadpobudliwym.
– Ukończyła także  szkolenia dla trenerów pływania w ramach projektu SWIM 2024.
– Pani Magdalena ukończyła także kurs dietetyki sportowej i jest specjalistką w zakresie żywienia w sporcie oraz zasad żywienia dzieci. 
Podczas zajęć stosuje nowoczesne technologie- TIK.

Pan Paweł
Budzący respekt i szacunek – trener karate. Zawodnik karate klasy mistrzowskiej, reprezentant kraju zdobywający medale na największych turniejach światowych.
Swoje doświadczenie trenerskie zdobywa pracując z dziećmi i młodzieżą w przedszkolach oraz szkołach od roku 2005.
Posiada kwalifikacje w zakresie organizacji i zarządzania sportem.
Licencjonowany trener sportu, instruktor pływania i kinezogerontoprofilaktyki

Pani Laura
Pedagog w zakresie resocjalizacji oraz nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Doświadczony nauczyciel w pracy z dziećmi w zakresie rocznego przygotowania przedszkolnego.
Na dodatkowych szkoleniach poszerza swoją wiedzę i doświadczenie, n.p.
– Mamo – Tato, co Wy na to,
– Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym, – – Karty Grabowskiego, Pierwsza pomoc przedmedyczna.

Pani Magda
Wykwalifikowana pomoc wychowawcy, która od wielu lat z nami współpracuje.
Posiada przygotowanie zawodowe do pracy opiekuna w żłobku
lub klubie dziecięcym oraz dodatkowe kursy i szkolenia, n.p.
– Muzyczno – plastyczne zabawy sensoryczne,
– Karty Grabowskiego,
– Pierwsza pomoc przedmedyczna,
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci, – Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.
Pani Magda studiuje Psychodietetykę na wydziale psychologii.
Z najstarszą grupą dzieci prowadzi zajęcia z języka niemieckiego.

Pani Monika
Pełni funkcję pomocy w grupie przedszkolnej, wspiera nauczycieli i wychowawców w prowadzeniu zajęć grupowych.
Sprawuje opiekę nad dziećmi wspomagając ich w pracy grupowej dydaktycznej.
Cały czas poszerza swoje kompetencje zawodowe uczestnicząc
w szkoleniach i kursach, n.p.
– Karty Grabowskiego, 
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci, 
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej,
– Pierwsza pomoc przedmedyczna.
Jej talenty, pasje i zainteresowania, którymi chętnie dzieli się z innymi, znacząco wpływają na jakość pracy naszego przedszkola a tym samym rozwój naszych podopiecznych.
Pani Monika odpowiada także za stronę estetyczną przedszkola.

Pani Katarzyna
Opiekunka dziecięca w trakcie specjalizacji z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Mając świadomość, iż praca z dziećmi to Jej cel zawodowy,
ukończyła już wiele szkoleń pedagogicznych.
M.in.:
– Dyskalkulia, dysgrafia, dysortografia.
– Motywująca pochwała, konstruktywna krytyka.
– Wykorzystanie różnych technik plastycznych w edukacji początkowej.
– Asertywność w pracy Nauczyciela.
– Jak mówić do dzieci i młodzieży z autyzmem, żeby nas słuchały.
– ADHD – jak rozpoznać, jak pomagać.
– Pomysły i techniki teatralne w pracy z dziećmi.
– Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych.
– Muzyka w przedszkolu.
– Współpraca z uczniem i jego rodzicem w procesie edukacji.
– Myślenie wizualne w edukacji.
– Siła i odporność psychiczna.
– Papierowy teatrzyk Kamishibai.
– Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu.
– Arteterapia w edukacji początkowej.
– Jak rozmawiać z dziećmi w sytuacjach kryzysowych?
– Podstawy czytania sylabowego z dziećmi.


Pani Anna

Psycholog przedszkolny.
Ukończyła m.in.:
– psychologię,
– szkołę psychoterapii,
– studium terapii uzależnień,
– studium umiejętności pracy z grupą,
– jest trenerem Szkoły dla Rodziców oraz terapeutą behawioralnym.
Posiada podstawowe przygotowanie z zakresu Teorii i Psychoterapii Analizy Transakcyjnej.
W przedszkolu wspiera kadrę i Rodziców w działaniach edukacyjnych i wychowawczych, pomaga rozwiązywać bieżące problemy.
Na co dzień poza przedszkolem współpracuje
z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Poradnią Pomocy Psychologicznej  i Psychoterapeutycznej dla Dzieci
i Młodzieży, prowadzi również własną praktykę psychologiczną.