Używamy plików cookies, aby ułatwić nawigację i wykonywanie określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookies znajdziesz w każdej kategorii zgody poniżej.
Pliki cookies zakwalifikowane jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one kluczowe dla uruchomienia podstawowych funkcji strony....
Niezbędne pliki cookies są wymagane do uruchomienia podstawowych funkcji tej strony, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania czy dostosowanie preferencji dotyczących zgody. Te pliki cookies nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.
Funkcjonalne pliki cookies pomagają w realizacji określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści strony na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji dostarczanych przez strony trzecie.
Analityczne pliki cookies są wykorzystywane do zrozumienia, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej. Te pliki cookies dostarczają informacji na temat takich wskaźników, jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródła ruchu itp.
Pliki cookies dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w zapewnieniu lepszego doświadczenia użytkownikom.
Nasza stała kadra to odpowiednio wykształceni, kreatywni i życzliwi specjaliści, którzy zapewniają dzieciom poczucie akceptacji, wzajemnego szacunku i zaufania. Przy współpracy ze środowiskiem rodzinnym, tworzymy dla naszych podopiecznych miejsce, w którym mają możliwość wszechstronnego rozwoju. Poniżej możesz poznać nasz zespół! Zgodnie z polityką RODO, poniżej znajdują się informacje i zdjęcia tylko tego personelu, który wyraził na to zgodę.
Funkcję dyrektora pełni od początku istnienia przedszkola jednak w swojej codziennej pracy woli być pedagogiem i terapeutą.
Ukończyła ponad 100 kursów i szkoleń poszerzających kompetencje w zakresie pracy z dziećmi.
– nauczyciel dyplomowany, terapeuta w przedszkolach oraz szkole specjalnej,
– współzałożycielka i była wiceprezes w ‘Fundacji Na Niebiesko’, pracującej na rzecz dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
– prezes Stowarzyszenia ‘Trwanie’ na rzecz dzieci niepełnosprawnych.
Jej kwalifikacje, to między innymi:
– pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób
z niepełnosprawnością intelektualną,
– logopeda oraz neurologopeda
– nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz kształcenia wczesnoszkolnego
– trener umiejętności społecznych
– dietetyk
– dogoterapeuta
– specjalista w zakresie zarządzania oświatą
– mediator rodzinny
– terapeuta Picture Exchange Communication System (PECS)®
– trener umiejętności społecznych
– w trakcie specjalizacji w zakresie Integracji Sensorycznej,
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska,
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I i II stopień prow.prof. M.Bogdanowicz.
- Praca z dziećmi dyslektycznymi metodą P. Dennisona
- Diagnozowanie i praca z dzieckiem nadpobudliwym (ADHD).
- Makaton – Program Rozwoju Komunikacji PRKM.
- Podstawy integracji sensorycznej.
- Analiza rysunków dzieci i dorosłych.
- Zabawy sensoryczne.
- Zastosowanie metody Castillo Moralesa.
- Wykorzystanie diagnozy neuropsychologicznej w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością.
- Dziecięcy masaż Shantala.
- Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej.
- Kreatywni interaktywnie. Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji przedszkolnej.
- System edukacji przez ruch D. Dziamskiej.
- Możliwości zastosowania treningu uwagi słuchowej metodą A.Tomatisa w terapii i wsparciu rozwoju dzieci.
- Dziecko z autyzmem w przedszkolu.
- Terapia integracji sensorycznej i usprawnianie zmysłów dziecka z zaburzeniami mowy.
- Opóźniony rozwój mowy – wielopłaszczyznowe podejście do terapii dziecka.
- Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
- Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Terapia Neurotaktylna Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej.
- Arteterapia – twórcza integracja / moduł muzyczny, teatralny, taneczny.
- Rozwój biologiczny, poznawczy i emocjonalny dzieci w świetle nowej podstawy programowej.
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka / uprawnienia do wykorzystywania testu KOLD.
- Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych zewnątrz- i wewnątrzustnych w terapii logopedycznej.
- Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania.
- Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii.
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów – prof.UŚ dr hab.Danuta Pluta-Wojciechowska.
- Hortiterapia.
- Modyfikowanie zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum.
- Autyzm a niepełnosprawność intelektualna.
- Wybiórczość pokarmowa – przyczyny, objawy, występowanie.
- TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Metoda projektów badawczych w przedszkolu.
- Założenia Planu Daltońskiego w pracy z dzieckiem.
- Pedagogika Montessori.
- Usprawnienie motoryki małej – ćwiczenia ręki.
- Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie.
- Terapia przez zabawę.
- Ryzyko dysleksji u przedszkolaka. Profilaktyka, diagnoza i działanie.
- Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
- Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z zespołem Aspergera.
- Elementy arteterapii w zajęciach z psem dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną.
- Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami w rozwoju za pomocą VB-MAPP oraz innych narzędzi.
- Kurs polskiego języka migowego Poziom Elementarny dla pedagogów (A1/A2).
- Picture Exchange Communication System – PECS Poziom I.
- Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
- Elektrostymulacja-program z treningiem miofunkcjonalnym wspierającym pacjentów z zaburzeniami mięśniowo-czynnościowymi.
- XIII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Fundacji Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka „Pozytywny nurt Stosowanej Analizy Zachowania. Wspieranie Osób z ASD i Ich Rodzin”.
- Elektrostymulacja-innowacyjny program z treningiem miofunkcjonalnym wspierający pacjentów z zaburzeniami czynnościowo-mięśniowymi.
- KONTAKT – czyli uważna komunikacja z dzieckiem.
- Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie.
- Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
- Planowanie terapii dziecka z AD w wieku przedszkolnym. ProFuturo.
- Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska,
Dydaktyk języka angielskiego. Specjalista w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel języka angielskiego. Terapeuta ręki I i II st. Trener PECS – poziom I. Metodyk wspomagania komunikacji językowej uczniów.
W pracy z dzieckiem wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę, poszerza swoje kompetencje. Ukończyła specjalizację w zakresie Logopedii. Również w trakcie specjalizacji na kierunku: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera. Posiada uprawnienia do wykorzystania testu LOGOPEDYCZNY PRZESIEW do diagnozy dzieci w wieku od 2.roku życia do końca 6. roku życia.
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie
– Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej
– Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji przedszkolnej
– Diagnoza pedagogiczna w przedszkolu
– Wychowanie przez sztukę
– Motywacja w nauczaniu języka angielskiego
– Zabawy ruchowe w przygotowaniu do nauki języka angielskiego
– Rozwój psychiczny i emocjonalny dziecka
– Arteterapia
– Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
– Dziecięca matematyka wg prof.Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej
– Obniżamy poziom agresji w grupie dzieci
– Muzykoterapia w przedszkolu
– Warsztaty muzyczne aktywnego słuchania muzyki opracowanej metodą Batii Strauss
– Układy choreograficzne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
– Model Mobilnej Rekreacji Muzycznej
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie – prof.Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
– Język angielski w edukacji przedszkolnej
– Techniki nauczania języków obcych dla dzieci w wieku 3-10 lat
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu
– Wstęp do terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z zaburzeniem rozwojowym
– Kurs kwalifikacyjny dla kandydatów na Animatora Czasu Wolnego
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Wybór terapii oraz ścieżki edukacji – dziecko w wieku przedszkolnym
– Czy to autyzm?– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Warsztat początkującego logopedy
– Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
– Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się / Pyramid Educational Consultants – PECS
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Stymulacja rozwoju dziecka z zespołem Downa.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz wychowania przedszkolnego oraz specjalista w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta behawioralny, pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Trener PECS – poziom I. Metodyk wspomagania komunikacji językowej uczniów. Ukończyła specjalizację w zakresie Logopedii. Terapeuta ręki I i II st.
Pełniąc funkcję wychowawcy i terapeuty ciągle się szkoli, co daje wiele pozytywnego Jej podopiecznym.
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu
– Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności
– Dziecko nadpobudliwe ruchowo
– Animator zabaw
– Neurodydaktyka – nauczanie przyjazne mózgowi
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej
– Uczeń z trudnymi zachowaniami
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Trening karmienia
– Dziecko z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu
– Elementy Metody Integracji Sensorycznej w edukacji przedszkolnej
– Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
– Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się / Pyramid Educational Consultants – PECS
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Stymulacja rozwoju dziecka z zespołem Downa.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Specjalistka w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej. Nauczycielka zajęć gimnastyki korekcyjnej i profilaktyki zaburzeń motoryki małej z elementami jogi dla dzieci. W naszej palcówce prowadzi
z dziećmi zajęcia indywidualne i grupowe.
Posiada następujące kwalifikacje:
– nauczyciel wychowania fizycznego
– specjalistka w zakresie gimnastyki korekcyjnej
– terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej (diagnoza, terapia, masaż)
– instruktorka jogi dla dzieci
– instruktora pływania ( w tym pływania korekcyjnego) i piłki ręcznej
– specjalista w zakresie żywienia dzieci i żywienia w sporcie.
– nauczyciel wychowania fizycznego
– specjalistka w zakresie gimnastyki korekcyjnej
– terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej (diagnoza, terapia, masaż)
– instruktorka jogi dla dzieci
– instruktora pływania ( w tym pływania korekcyjnego) i piłki ręcznej
– specjalista w zakresie żywienia dzieci i żywienia w sporcie.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
– Integracja Sensoryczna Przedszkolaka
– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
– Trening Umiejętności Społecznych
– Integracja w grupie przedszkolnej i szkolnej
– Warsztat doskonalenia umiejętności diagnozy i wyciągania wniosków klinicznych dla terapeutów integracji sensorycznej
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko do grupy rówieśniczej ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Zaburzenia zmysłu węchu u dzieci i dorosłych – praktyczny warsztat dla diagnosty SI
– Modelowanie terapii SI w podwrażliwości proprioceptywnej
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Pedagog w zakresie resocjalizacji oraz nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Doświadczony nauczyciel w pracy z dziećmi
w zakresie rocznego przygotowania przedszkolnego. Posiada specjalizację w zakresie: Metodyka wspomagania komunikacji językowej uczniów.
– Mamo – Tato, co Wy na to,
– Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym,
– Karty Grabowskiego
– Pierwsza pomoc przedmedyczna
– Mózg dziecka w przedszkolu
– Kleksodźwięki czyli muzyczno-plastyczne zabawy sensomotoryczne.
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka do grupy rówieśniczej. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wykwalifikowany psychodietetyk (Wydział psychologii) oraz ratownik medyczny. Pełni funkcję pomocy dla dzieci realizujących KS i WWR.
Posiada kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć w zakresie Metodyki wspomagania komunikacji językowej uczniów oraz przygotowanie zawodowe do pracy opiekuna dzieci.
– Muzyczno – plastyczne zabawy sensoryczne.
– Karty Grabowskiego.
– Pierwsza pomoc przedmedyczna.
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.
– Terapia ręki i grafomotoryka.
– Animator zabaw dla dzieci.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Pełni funkcję osoby wspierającej dzieci realizujących KS.
Cały czas poszerza swoje kompetencje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Jej talenty, pasje i zainteresowania, którymi chętnie dzieli się z innymi, znacząco wpływają na jakość pracy naszego przedszkola a tym samym rozwój naszych podopiecznych.
– Karty Grabowskiego,
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci,
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej,
– Pierwsza pomoc przedmedyczna.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Psycholog przedszkolny – konsultant.
Ukończyła m.in.:
– psychologię,
– szkołę psychoterapii,
– studium terapii uzależnień,
– studium umiejętności pracy z grupą,
– jest trenerem Szkoły dla Rodziców oraz terapeutą behawioralnym.
Posiada podstawowe przygotowanie z zakresu Teorii i Psychoterapii Analizy Transakcyjnej.
W przedszkolu wspiera kadrę i Rodziców w działaniach edukacyjnych i wychowawczych, pomaga rozwiązywać bieżące problemy.
Na co dzień poza przedszkolem współpracuje
z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Poradnią Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży, prowadzi również własną praktykę psychologiczną.
Wykwalifikowana nauczycielka, wychowawczyni grupy, która ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Odbyła wiele praktyk w różnorodnych placówkach opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych (m.in.w Rupakach). W trakcie specjalizacji na kierunku: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcia rodziny (studia podyplomowe UAM) oraz kwalifikacji w zakresie Terapii pedagogicznej. Posiada doświadczenie w pracy na obozach wakacyjnych dla dzieci oraz w pracy w przedszkolu.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– I pomoc przedmedyczna.
– Dyscyplina w grupie przedszkolnej.
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko do grupy rówieśniczej.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skutecznie wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
- 10 sposobów na poprawny chwyt u dzieci w wieku 1-7 poprzez gry i zabawy
Asystentka dla dzieci realizujących KS. Studentka na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- pomoc przedmedyczna.
BHP
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym w pracy z dziećmi z autyzmem. Zmotywowana i chętna do poszerzania swojej wiedzy oraz dalszego rozwoju w zakresie pracy z dziećmi. Obecnie studiuje Pedagogikę. Kwalifikacje Pani Marty, to:
– Terapia pedagogiczna.
– Certyfikat (poziom II) we wspieraniu nauczania w szkołach i przedszkolach.
– Dyplom (III stopnia) w Zakresie Specjalistycznego Wsparcia Nauczania w Szkołach i Przedszkolach.
– Certyfikat z języka angielskiego poziom pierwszy ESOL.
– Kwalifikacje w zakresie pracy opiekuna w żłobku, oraz klubie dziecięcym.
Ukończyła także wiele szkoleń i kursów
– Certyfikat ze szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa i Ochrony Dzieci przed krzywdzeniem, w tym prewencji.
– Certyfikat Pozytywnego treningu wsparcia fizycznego dzieci.
– Szkolenie z fonetyki angielskiej dla dzieci w przedszkolach o szkołach.
– Certyfikat szkolenia udzielania Pierwszej Pomocy Dzieciom. Szkolenie w dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy dla pracowników Oświaty.
– Pierwsza pomoc przedmedyczna – szklenie stacjonarne.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności.
– Kreatywny warsztat nauczyciela.
– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wykwalifikowana asystentka wspierająca dzieci realizujące kształcenie specjalne i wczesne wspomaganie rozwoju. W trakcie specjalizacji w zakresie terapii behawioralnej. Ukończyła m.in szkolenia:
– I pomoc przedmedyczna
– Wczesne wykrywanie autyzmu. (Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO)
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka do grupy rówieśniczej. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Psycholog kliniczny. Trener umiejętności społecznych I i II stopnia. Poszerza swoje kwalifikacje w zakresie pracy terapeutycznej z dziećmi mającymi orzeczenia o kształceniu specjalnym i wczesnym wspomaganiu rozwoju. W trakcie specjalizacji pedagogicznej
- Kurs terapii autyzmu dla nauczycieli, rodziców, psychologów.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
- Terapia ręki I i II st.
- Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
- Zachowania trudne u dzieci przedszkolnych.
- Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie.
- Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
- Mutyzm wybiórczy - dylematy diagnostyczne. Terapia dziecka wg autorskiego Programu Level Up"
Asystentka dzieci mających orzeczenia o kształceniu specjalnym oraz prowadząca dodatkowe zajęcia terapeutyczne. Studentka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Posiada przygotowanie i doświadczenie zawodowe w zakresie felinoterapii.
– I pomocy przedmedycznej
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Kurs tyflopedagogiki – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja osób z uszkodzonym wzrokiem (Uniwersytet im. A.Mickiewicza).
– Kurs pedagogiki specjalnej – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja dzieci z niepełnosprawnością (Uniwersytet im. A.Mickiewicza).
– Kurs surdopedagogiki – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja osób z uszkodzonym słuchem (Uniwersytet im.A.Mickiewicza).
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej (ProFUTURO).
– Kierownik wycieczek szkolnych.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.