Nasza stała kadra to odpowiednio wykształceni, kreatywni i życzliwi specjaliści, którzy zapewniają dzieciom poczucie akceptacji, wzajemnego szacunku i zaufania. Przy współpracy ze środowiskiem rodzinnym, tworzymy dla naszych podopiecznych miejsce, w którym mają możliwość wszechstronnego rozwoju. Poniżej możesz poznać nasz zespół! Zgodnie z polityką RODO, poniżej znajdują się informacje i zdjęcia tylko tego personelu, który wyraził na to zgodę.
Funkcję dyrektora pełni od początku istnienia przedszkola jednak w swojej codziennej pracy woli być pedagogiem i terapeutą.
Ukończyła ponad 100 kursów i szkoleń poszerzających kompetencje w zakresie pracy z dziećmi.
– nauczyciel dyplomowany, terapeuta w przedszkolach oraz szkole specjalnej,
– współzałożycielka i była wiceprezes w ‘Fundacji Na Niebiesko’, pracującej na rzecz dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju,
– prezes Stowarzyszenia ‘Trwanie’ na rzecz dzieci niepełnosprawnych.
Jej kwalifikacje, to między innymi:
– pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób
z niepełnosprawnością intelektualną,
– logopeda oraz neurologopeda
– nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz kształcenia wczesnoszkolnego
– trener umiejętności społecznych
– dietetyk
– dogoterapeuta
– specjalista w zakresie zarządzania oświatą
– mediator rodzinny
– terapeuta Picture Exchange Communication System (PECS)®
– trener umiejętności społecznych
– w trakcie specjalizacji w zakresie Integracji Sensorycznej,
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska,
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I i II stopień prow.prof. M.Bogdanowicz.
- Praca z dziećmi dyslektycznymi metodą P. Dennisona
- Diagnozowanie i praca z dzieckiem nadpobudliwym (ADHD).
- Makaton – Program Rozwoju Komunikacji PRKM.
- Podstawy integracji sensorycznej.
- Analiza rysunków dzieci i dorosłych.
- Zabawy sensoryczne.
- Zastosowanie metody Castillo Moralesa.
- Wykorzystanie diagnozy neuropsychologicznej w pracy z dziećmi ze złożoną niepełnosprawnością.
- Dziecięcy masaż Shantala.
- Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej.
- Kreatywni interaktywnie. Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji przedszkolnej.
- System edukacji przez ruch D. Dziamskiej.
- Możliwości zastosowania treningu uwagi słuchowej metodą A.Tomatisa w terapii i wsparciu rozwoju dzieci.
- Dziecko z autyzmem w przedszkolu.
- Terapia integracji sensorycznej i usprawnianie zmysłów dziecka z zaburzeniami mowy.
- Opóźniony rozwój mowy – wielopłaszczyznowe podejście do terapii dziecka.
- Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo.
- Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Terapia Neurotaktylna Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej.
- Arteterapia – twórcza integracja / moduł muzyczny, teatralny, taneczny.
- Rozwój biologiczny, poznawczy i emocjonalny dzieci w świetle nowej podstawy programowej.
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do ukończenia 9 roku życia. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka / uprawnienia do wykorzystywania testu KOLD.
- Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych zewnątrz- i wewnątrzustnych w terapii logopedycznej.
- Przygotowanie dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania.
- Dyslalia ankyloglosyjna – o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii.
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów – prof.UŚ dr hab.Danuta Pluta-Wojciechowska.
- Hortiterapia.
- Modyfikowanie zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum.
- Autyzm a niepełnosprawność intelektualna.
- Wybiórczość pokarmowa – przyczyny, objawy, występowanie.
- TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- Metoda projektów badawczych w przedszkolu.
- Założenia Planu Daltońskiego w pracy z dzieckiem.
- Pedagogika Montessori.
- Usprawnienie motoryki małej – ćwiczenia ręki.
- Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie.
- Terapia przez zabawę.
- Ryzyko dysleksji u przedszkolaka. Profilaktyka, diagnoza i działanie.
- Tworzenie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
- Poznać, zrozumieć, uczyć dziecko, ucznia z zespołem Aspergera.
- Elementy arteterapii w zajęciach z psem dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną.
- Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami w rozwoju za pomocą VB-MAPP oraz innych narzędzi.
- Kurs polskiego języka migowego Poziom Elementarny dla pedagogów (A1/A2).
- Picture Exchange Communication System – PECS Poziom I.
- Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
- Elektrostymulacja-program z treningiem miofunkcjonalnym wspierającym pacjentów z zaburzeniami mięśniowo-czynnościowymi.
- XIII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Fundacji Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka „Pozytywny nurt Stosowanej Analizy Zachowania. Wspieranie Osób z ASD i Ich Rodzin”.
- Elektrostymulacja-innowacyjny program z treningiem miofunkcjonalnym wspierający pacjentów z zaburzeniami czynnościowo-mięśniowymi.
- KONTAKT – czyli uważna komunikacja z dzieckiem.
- Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie.
- Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
- Planowanie terapii dziecka z AD w wieku przedszkolnym. ProFuturo.
- Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska,
Dydaktyk języka angielskiego. Specjalista w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel języka angielskiego. Terapeuta ręki I i II st. Trener PECS – poziom I. Metodyk wspomagania komunikacji językowej uczniów.
W pracy z dzieckiem wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę, poszerza swoje kompetencje. Ukończyła specjalizację w zakresie Logopedii. Również w trakcie specjalizacji na kierunku: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera. Posiada uprawnienia do wykorzystania testu LOGOPEDYCZNY PRZESIEW do diagnozy dzieci w wieku od 2.roku życia do końca 6. roku życia.
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie
– Kształtowanie u dzieci odporności emocjonalnej
– Łączenie tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami w edukacji przedszkolnej
– Diagnoza pedagogiczna w przedszkolu
– Wychowanie przez sztukę
– Motywacja w nauczaniu języka angielskiego
– Zabawy ruchowe w przygotowaniu do nauki języka angielskiego
– Rozwój psychiczny i emocjonalny dziecka
– Arteterapia
– Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
– Dziecięca matematyka wg prof.Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej
– Obniżamy poziom agresji w grupie dzieci
– Muzykoterapia w przedszkolu
– Warsztaty muzyczne aktywnego słuchania muzyki opracowanej metodą Batii Strauss
– Układy choreograficzne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
– Model Mobilnej Rekreacji Muzycznej
– O dzieciach uzdolnionych matematycznie – prof.Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
– Język angielski w edukacji przedszkolnej
– Techniki nauczania języków obcych dla dzieci w wieku 3-10 lat
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu
– Wstęp do terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem z zaburzeniem rozwojowym
– Kurs kwalifikacyjny dla kandydatów na Animatora Czasu Wolnego
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Wybór terapii oraz ścieżki edukacji – dziecko w wieku przedszkolnym
– Czy to autyzm?– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Warsztat początkującego logopedy
– Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
– Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się / Pyramid Educational Consultants – PECS
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Stymulacja rozwoju dziecka z zespołem Downa.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz wychowania przedszkolnego oraz specjalista w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta behawioralny, pedagog specjalny w zakresie edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Trener PECS – poziom I. Metodyk wspomagania komunikacji językowej uczniów. Ukończyła specjalizację w zakresie Logopedii. Terapeuta ręki I i II st.
Pełniąc funkcję wychowawcy i terapeuty ciągle się szkoli, co daje wiele pozytywnego Jej podopiecznym.
– Dziecko z autyzmem w przedszkolu
– Nauka samodzielności dziecka z autyzmem z wykorzystaniem planów aktywności
– Dziecko nadpobudliwe ruchowo
– Animator zabaw
– Neurodydaktyka – nauczanie przyjazne mózgowi
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej
– Uczeń z trudnymi zachowaniami
– TUS dla dzieci w wieku przedszkolnym
– Trening karmienia
– Dziecko z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu
– Elementy Metody Integracji Sensorycznej w edukacji przedszkolnej
– Orzeczenia i opinie – interpretacja i dokumentacja ucznia ze SPE.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności
– Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się / Pyramid Educational Consultants – PECS
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Stymulacja rozwoju dziecka z zespołem Downa.
- AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Specjalistka w zakresie diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej. Nauczycielka zajęć gimnastyki korekcyjnej i profilaktyki zaburzeń motoryki małej z elementami jogi dla dzieci. W naszej palcówce prowadzi
z dziećmi zajęcia indywidualne i grupowe.
Posiada następujące kwalifikacje:
– nauczyciel wychowania fizycznego
– specjalistka w zakresie gimnastyki korekcyjnej
– terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej (diagnoza, terapia, masaż)
– instruktorka jogi dla dzieci
– instruktora pływania ( w tym pływania korekcyjnego) i piłki ręcznej
– specjalista w zakresie żywienia dzieci i żywienia w sporcie.
– nauczyciel wychowania fizycznego
– specjalistka w zakresie gimnastyki korekcyjnej
– terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej (diagnoza, terapia, masaż)
– instruktorka jogi dla dzieci
– instruktora pływania ( w tym pływania korekcyjnego) i piłki ręcznej
– specjalista w zakresie żywienia dzieci i żywienia w sporcie.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
– Integracja Sensoryczna Przedszkolaka
– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
– Trening Umiejętności Społecznych
– Integracja w grupie przedszkolnej i szkolnej
– Warsztat doskonalenia umiejętności diagnozy i wyciągania wniosków klinicznych dla terapeutów integracji sensorycznej
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko do grupy rówieśniczej ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Zaburzenia zmysłu węchu u dzieci i dorosłych – praktyczny warsztat dla diagnosty SI
– Modelowanie terapii SI w podwrażliwości proprioceptywnej
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Pedagog w zakresie resocjalizacji oraz nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Doświadczony nauczyciel w pracy z dziećmi
w zakresie rocznego przygotowania przedszkolnego. Posiada specjalizację w zakresie: Metodyka wspomagania komunikacji językowej uczniów.
– Mamo – Tato, co Wy na to,
– Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym,
– Karty Grabowskiego
– Pierwsza pomoc przedmedyczna
– Mózg dziecka w przedszkolu
– Kleksodźwięki czyli muzyczno-plastyczne zabawy sensomotoryczne.
– Wczesne wykrywanie autyzmu. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka do grupy rówieśniczej. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wykwalifikowany psychodietetyk (Wydział psychologii) oraz ratownik medyczny. Pełni funkcję pomocy dla dzieci realizujących KS i WWR.
Posiada kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć w zakresie Metodyki wspomagania komunikacji językowej uczniów oraz przygotowanie zawodowe do pracy opiekuna dzieci.
– Muzyczno – plastyczne zabawy sensoryczne.
– Karty Grabowskiego.
– Pierwsza pomoc przedmedyczna.
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci.
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej.
– Terapia ręki i grafomotoryka.
– Animator zabaw dla dzieci.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Pełni funkcję osoby wspierającej dzieci realizujących KS.
Cały czas poszerza swoje kompetencje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Jej talenty, pasje i zainteresowania, którymi chętnie dzieli się z innymi, znacząco wpływają na jakość pracy naszego przedszkola a tym samym rozwój naszych podopiecznych.
– Karty Grabowskiego,
– Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci,
– Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej,
– Pierwsza pomoc przedmedyczna.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Psycholog przedszkolny – konsultant.
Ukończyła m.in.:
– psychologię,
– szkołę psychoterapii,
– studium terapii uzależnień,
– studium umiejętności pracy z grupą,
– jest trenerem Szkoły dla Rodziców oraz terapeutą behawioralnym.
Posiada podstawowe przygotowanie z zakresu Teorii i Psychoterapii Analizy Transakcyjnej.
W przedszkolu wspiera kadrę i Rodziców w działaniach edukacyjnych i wychowawczych, pomaga rozwiązywać bieżące problemy.
Na co dzień poza przedszkolem współpracuje
z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, Poradnią Pomocy Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży, prowadzi również własną praktykę psychologiczną.
Wykwalifikowana nauczycielka, wychowawczyni grupy, która ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Odbyła wiele praktyk w różnorodnych placówkach opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych (m.in.w Rupakach). W trakcie specjalizacji na kierunku: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wsparcia rodziny (studia podyplomowe UAM) oraz kwalifikacji w zakresie Terapii pedagogicznej. Posiada doświadczenie w pracy na obozach wakacyjnych dla dzieci oraz w pracy w przedszkolu.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– I pomoc przedmedyczna.
– Dyscyplina w grupie przedszkolnej.
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko do grupy rówieśniczej.
– Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skutecznie wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
- 10 sposobów na poprawny chwyt u dzieci w wieku 1-7 poprzez gry i zabawy
Asystentka dla dzieci realizujących KS. Studentka na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- pomoc przedmedyczna.
BHP
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym w pracy z dziećmi z autyzmem. Zmotywowana i chętna do poszerzania swojej wiedzy oraz dalszego rozwoju w zakresie pracy z dziećmi. Obecnie studiuje Pedagogikę. Kwalifikacje Pani Marty, to:
– Terapia pedagogiczna.
– Certyfikat (poziom II) we wspieraniu nauczania w szkołach i przedszkolach.
– Dyplom (III stopnia) w Zakresie Specjalistycznego Wsparcia Nauczania w Szkołach i Przedszkolach.
– Certyfikat z języka angielskiego poziom pierwszy ESOL.
– Kwalifikacje w zakresie pracy opiekuna w żłobku, oraz klubie dziecięcym.
Ukończyła także wiele szkoleń i kursów
– Certyfikat ze szkolenia z zakresu Bezpieczeństwa i Ochrony Dzieci przed krzywdzeniem, w tym prewencji.
– Certyfikat Pozytywnego treningu wsparcia fizycznego dzieci.
– Szkolenie z fonetyki angielskiej dla dzieci w przedszkolach o szkołach.
– Certyfikat szkolenia udzielania Pierwszej Pomocy Dzieciom. Szkolenie w dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy dla pracowników Oświaty.
– Pierwsza pomoc przedmedyczna – szklenie stacjonarne.
– Przestrzeń terapeutyczna – jak pracować w oparciu o plan aktywności.
– Kreatywny warsztat nauczyciela.
– Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Wykwalifikowana asystentka wspierająca dzieci realizujące kształcenie specjalne i wczesne wspomaganie rozwoju. W trakcie specjalizacji w zakresie terapii behawioralnej. Ukończyła m.in szkolenia:
– I pomoc przedmedyczna
– Wczesne wykrywanie autyzmu. (Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO)
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka do grupy rówieśniczej. Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
Psycholog kliniczny. Trener umiejętności społecznych I i II stopnia. Poszerza swoje kwalifikacje w zakresie pracy terapeutycznej z dziećmi mającymi orzeczenia o kształceniu specjalnym i wczesnym wspomaganiu rozwoju. W trakcie specjalizacji pedagogicznej
- Kurs terapii autyzmu dla nauczycieli, rodziców, psychologów.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
- Terapia ręki I i II st.
- Autyzm w praktyce logopedycznej – diagnoza i terapia osób z ASD.
- Zachowania trudne u dzieci przedszkolnych.
- Jak lepiej zrozumieć zachowania dzieci z ASD i skuteczniej wspierać je w rozwoju.
- Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie.
- Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.
- Mutyzm wybiórczy - dylematy diagnostyczne. Terapia dziecka wg autorskiego Programu Level Up"
Asystentka dzieci mających orzeczenia o kształceniu specjalnym oraz prowadząca dodatkowe zajęcia terapeutyczne. Studentka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Posiada przygotowanie i doświadczenie zawodowe w zakresie felinoterapii.
– I pomocy przedmedycznej
– Wybiórczość pokarmowa. Przyczyny, objawy, postępowanie. Ośrodek Terapii i Wspomagania Rozwoju BALANS.
– Kurs tyflopedagogiki – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja osób z uszkodzonym wzrokiem (Uniwersytet im. A.Mickiewicza).
– Kurs pedagogiki specjalnej – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja dzieci z niepełnosprawnością (Uniwersytet im. A.Mickiewicza).
– Kurs surdopedagogiki – wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja osób z uszkodzonym słuchem (Uniwersytet im.A.Mickiewicza).
– Jak skutecznie wprowadzać dziecko/nastolatka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu do grupy rówieśniczej (ProFUTURO).
– Kierownik wycieczek szkolnych.
– AAC w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Prow.dr n.hum. Aneta Wojciechowska.